2014. március 5., szerda

Apró örömök...

... avagy a termékminták öröme. Ma ugyanis ezekről lesz szó. Mindig is nagyon szerettem, hogy az igényesebb boltokban (nem biztos hogy ez a jó kifejezés) adnak a vásárlás mellé termékmintát. Az Yves Rocher volt ebben nekem elsőként a kedvenc, mert amikor törzsvásárló lettem rengeteg dologgal leptek meg.
Aztán nemrég mikor épp a Body Shop környékén jártam és betévedtem (micsoda meglepetés :D) vásároltam egy-két terméket, és az eladó lánytól érdeklődtem az egyik arcmaszkjuk iránt. Picit beszélgettünk, és közben körvonalazódott, hogy nekem igaziból egy teljesen másik maszk kéne. Én fel sem dolgoztam még ezt a hírt, amikor ő már kedvesen mondta hogy akkor ad nekem belőle mintát. Hebegtem-habogtam, megköszöntem. Nem is gondoltam hogy ilyen van. Pedig látjátok, van :) Ezt és még két másikat mutatok ma meg nektek.




























Szóval ezek ők, az aranyos kis termékminták :) Van itt egy The Body Shop mézes-zabos arcradírozó maszk, egy szintén TBS kékáfonyás testradír, és egy Lush ocean salt arcradír.





























Nézzük elsőként a mézes-zabos arcradírozó maszkot. Ez a már fentebb említett termék. Úgy ajánlotta az eladó lány, én pedig lelkesen el is hoztam. Eddig háromszor próbáltam, és még több mint a fele megvan! Véleményt akkor írok róla ha már elfogyott minimum ez a picike kiszerelés. Eddig mindenesetre jól teljesít, segíti hidratálni az én szárazságra hajlamos normál bőrömet. Ja és amire külön felhívnám a figyelmet, az az illata! Szeretem nagyon a zabpehely illatát egyébként is, és ebben a termékben ráadásul ez keveredik egy picike mézzel. Nyami! Ha épp egy TBS boltban jártok, mindenképp szagoljatok bele :)





























Ezt az áfonyás testradírt már olyan de olyan régóta nézegetem, hogy nem is értem, eddig hogy tudtam ellenállni neki :) Tegnap végül rábeszéltem magam hogy kérjek belőle mintát a boltban. Adtak is kedvesen. Azért kértem egyébként, mert ebből az áfonyás vonalból nincsenek kisebb termékek, míg a többiből igen. Pont ezért előbb a kisebb kiszerelést szoktam megvenni, ugyanis ha nem jön be, vagy mégsem használ, akkor nem leszek idegbeteg amiatt hogy mennyi pénzt költöttem. Ez pedig csak nagy adagban kapható, és 4000 forinttal már nem viccelek. Jöhet hát a picike minta ingyen! Már ki is próbáltam, el is fogyott (ebben az esetben egyértelmű volt hogy a minta pont egy használatra lesz elég), és biztosan megveszem a teljeset is! De arról majd később ;)





























Végül pedig jöjjön a Lush csoda arcradírja, az ocean salt! Ez az első Lush termékem, úgyhogy nagyon izgatott voltam a kipróbálás előtt. Kifejezetten azért mentem be, hogy valamilyen arcradírt szerezzek magamnak, mert a jelenleg használt niveát nem érzem elég hatékonynak. A boltban nagyon kedvesek voltak a lányok, rögtön ki is próbáltam a tenyeremen ott. Ez is elég lesz azért egy darabig, főleg mivel heti egyszer kell használni. Nem mondok még róla ítéletet, sem véleményt, ki tudja még hogy mi lesz :)

Ezeket szerettem volna megmutatni nektek. Jó tudni, hogy van ez a lehetőség. Én ezelőtt tényleg nem tudtam róla (nevezzetek butának), de most szeretném ha minél többen tudnák, hogy ha érdekli őket egy termék, akkor ki lehet próbálni otthon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése